რებრენდინგი
08.06.2015
„სამეფო“

„დუგლაძეების ღვინის კომპანია“ რებრენდინგს ახორციელებს, რაც გულისხმობს ახალი სამომხმარებლო სეგმენტებისა და ბაზრების ათვისებას, ასორტიმენტის გაზრდასა და ხარისხის გაუმჯობესებას. ამასთან შეიცვალა კომპანიის ვიზუალური იდენტობა - ლოგო, კორპორატიული სტილი და პროდუქტების შეფუთვა.

2015 წლიდან კომპანიას დაგეგმილი აქვს განახლებული პროდუქციის საქართველოს ბაზარზე შეტანა. კომპანია ქართულ ბაზარზე წარმოდგენილი იქნება ღვინით, ცქრიალა ღვინითა და ღვინის ბრენდით.

 

„დუგლაძეების ღვინის კომპანია“ რებრენდინგს ახორციელებს, რაც გულისხმობს ახალი სამომხმარებლო სეგმენტებისა და ბაზრების ათვისებას, ასორტიმენტის გაზრდასა და ხარისხის გაუმჯობესებას. ამასთან შეიცვალა კომპანიის ვიზუალური იდენტობა - ლოგო, კორპორატიული სტილი და პროდუქტების შეფუთვა.

2015 წლიდან კომპანიას დაგეგმილი აქვს განახლებული პროდუქციის საქართველოს ბაზარზე შეტანა. კომპანია ქართულ ბაზარზე წარმოდგენილი იქნება ღვინით, ცქრიალა ღვინითა და ღვინის ბრენდით.

 

„დუგლაძეების ღვინის კომპანია“ რებრენდინგს ახორციელებს, რაც გულისხმობს ახალი სამომხმარებლო სეგმენტებისა და ბაზრების ათვისებას, ასორტიმენტის გაზრდასა და ხარისხის გაუმჯობესებას. ამასთან შეიცვალა კომპანიის ვიზუალური იდენტობა - ლოგო, კორპორატიული სტილი და პროდუქტების შეფუთვა.

2015 წლიდან კომპანიას დაგეგმილი აქვს განახლებული პროდუქციის საქართველოს ბაზარზე შეტანა. კომპანია ქართულ ბაზარზე წარმოდგენილი იქნება ღვინით, ცქრიალა ღვინითა და ღვინის ბრენდით.